Ett glas

Ikväll dricker jag ett glas vin.
Eller, ja, jag dricker iaf ur samma glas, men det blir nog påfyllning.
Bilen blev ju fulltankad idag, så varför ska jag bara få hålla mig till ett glas? ;)
Nänänä!
Barnen sover och maten är på ingång.
Pizza blir det.
Jag tog en med mögelost på. Det passar bra till "ett glas" rött.
Jag köpte olika sorters öl till McLovin och hans köttpizza.

Ååååh!
Nu är det helg och det är såååååå skönt! Fatta! Helg! :)
Det enda som saknas är en Emelie, men hon jobbar, så det får bli en annan helg. Vi ska fixa till en härlig tjejkväll snart.

Ha en jävligt go fredag, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, inte alls avis! :(
Snaaart får vi ta en kväll , dag eller vecka ihop! :D

Svar: Åh, en vecka i Grekland! ;)
Sofia

2012-10-26 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0