Ojojoj

Jag är så trött att jag knappt orkar somna!
Det var en stressig dag på jobbet idag.
Men när många är sjuka får man hjälpas åt så gott man kan.
Dagis var stängt, så barnen har varit hos mamma.
Fina mamma!
Hon hade jobbat natt, men ändå tog hon emot 3 yrväder kl 06.30 i morse.
Tack, älskade mamma!
Dock fick jag bara med mig 2 barn hem igen, så det har varit lugna gatan här.
Men såklart så passar ju inte jag på att vila, utan då passar jag på att "fixa" istället. Jagat hantverkare, bokat tid och bakat gifflar till nästa utflykt.
Skönt att ha det gjort, men jag måste nog lära mig att måndagar ska vara en mjukstart, för nu är jag jättetrött i kroppen.
Men men... Tyvärr måste jag slänga in fläsket i duschen oxå.
Kanske kan jag få lite duschstöd av mannen. ;)

Här är bilder på gifflarna!
Absolut dom fulaste jag sett, men dom är goda iaf och det är ju huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0