Såhär är det...

Det är fredag, alla sover utom jag, jag har ont i halsen, jag har ont i axeln.
Ja, det sammanfattar väl denna kväll.
Jag vette tusan vad som har hänt med min axel.
Det började för nån dag sen, när jag skulle hämta barn på dagis. Jag hade Billeboll på bär-armen och kände hur det började göra riiiiiiktigt ont. Men jag var nästan inne, jag skulle bara öppna grinden och gå några meter och öppna dörren och... Ja, ni fattar... Så jag fortsatte bära och det brände och skar nåt fruktansvärt i axeln. Sen dess har det blivit värre för var dag. Jag kan bara lyfta armen i en viss position, annars gör det galet ont.

Jag tror att jag har fått bebis-arm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0