Spöke.

För några veckor sen upplevde jag en lite halvkuslig grej...
Jag stod och sminkade mig på morgonen och alla andra i huset sov.
Helt plötsligt såg jag, i spegeln, en ljus liten lintott gå in i vårt sovrum och eftersom det knarrade i golvbrädorna, samtidigt som barnet susade förbi, antog jag att det var Älvan. Men efter ett tag kom en liten Älvan gåendes, från sitt eget sovrum, och inte var där nåt litet barn inne i vårt.
Jag blev lite konfunderad och tänkte att det var kanske jag som hade inbillat mig.
Men idag kom jag att tänka på en sak.
Brallan pratade, för nåt år sen, om en flicka som var i hennes rum. Vi såg ju givetvis inte flickan, men hon gjorde det...

Kan det vara samma tös tro?

Jag är ju övertygad om att det finns spöken. Jag har upplevt för mycket för att inte tro på dom.
Men jag undrar såfall vem den lilla flickan är...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0