Superwoman.

Jag har haft en fullspäckad dag!
Vi hade möte på jobbet, så mamma hämtade barnen på dagis.
Efter jobbet åkte jag hem och släppte ut hunden, la i en tvätt och städade undan, sen vidare till affären, sen direkt till tandläkaren.
En lagning rikare och 1025:- fattigare.
Efter tandläkaren hann jag bara precis hämta barnen, innan det var läggdags för dom.
Så tråkigt! :(
Men jag får iaf mysa lite med mannen ikväll. :)
Han kom hem strax efter barnen lagt sig och fick en liten överraskning i form av rosor, ostbricka och naturgodis.
Och allt ska ätas i sängen...
Så gött!

Nu ska jag fortsätta mysa.
Ville bara titta in och säga att jag lever.

Byyyyyyyye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0