Favorit i repris.

Idag har vi haft en mysig dag på djurparken.
Barnen är lite sjuka, så då passar djurparken bra.
 
Busbananerna sitter redo i bilen.
4 mot 1! Bäst för fåret att stå still.
Grisen låg och chillade i sitt hägn.
Den andre lille grisen ville mest rymma.
Man kan riktigt se busigheten i hans ögon!
Mitt i fikapausen gick svanen till attack, så vi fick lämna keson på bordet och kuta vidare till sälarna.
Räävarna var pigga och sällskapliga. Inte alls så otrevliga som svanen.
McLovin gjorde ett tappert försök att fota mig.
Vi kom fram till att jag antingen ser ut som en bekymrad biblotikarie(eftersom han alltid fotar när jag pratar)...
Eller en förrymd, efterbliven pundare.
Men det är tur att vi har nåt gemensamt.
Härliga familjen på väg mot björnarna.
Älgarna var sällskapliga idag.
Och Brallan lyckades klappa en bebis.
Denna bilden är hemsk, jag vet, men det bjuder jag på. Jag vill visa hur långt jag kunde hoppa.
Mina löjliga kycklingben tog mig inte längre än vad en hare kan åstadkomma.
(Ja, jag fortsatte med hela kroppen ner i sanden.)
Men McLovins ben var inte mycket bättre, så det känns ändå helt okej.
Vi avslutade dagen med en tur på gungorna.
Det var vår dag i bilder.
 
Enjoy.


















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0