Brööööööl!

Idag har varit fullspäckad från morgon till nu.
Jag är iofs inte färdig än.
Jag har jobbat, städat, tvättat/tvättar, gjort manikyr/pedikyr på mig och barnen, nattat barn, osv.
Hur enkelt tror ni förresten att det är att natta barn, när grannungen står i sin trädgård och övar på att spela trumpet?
Piece of cake!...
Eller?

Ååååh!
Jag är helt slut i kroppen...
Men snart är det bingen, för morgondagen börjar 05.30.

Jag bjuder på en bild på Sandra, från vår lunchdejt.
Bara för att jag vet att hon inte vill att jag ska. ;)



Kommentarer
Postat av: sofie

åh så mysigt ni har det på er lunch. satan vad jag saknar er!

Svar: Åh, pluttefisen! Vi saknar dig med! Det är ju inte samma sak utan dig.
Sofia

2012-09-12 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0