Dags igen.

Antar att det är dags att titta in och säga att jag lever.
Intervjun kändes bra, men det är ju det där med lönen...
Den ligger lite lägre där än vad jag har nu. Det är ju lite tråkigt.
Jag får fundera och jämföra för- och nackdelar.
Det är ju alltid ett plus att slippa körningen!
Ett minus är att det är Tim.
Ett plus är att jag kan välja arbetstider själv. Och det finns gott om tider.
Ett minus är att jag inte har samma säkerhet som vid en fast tjänst.
Ett plus är att jag sparar ca 1-1,5 timmes körtid, beroende på om jag ska lämna/hämta på dagis.
Ett minus är att jag inte har betald semester.
Ett plus är att jag kan jobba kväll/helg, eftersom jag, som sagt, kan välja tider själv.
Ja... Jag kan hålla på såhär hela dagen.

Vi får se...


Kommentarer
Postat av: Stina på saga

Brgät tjänstledigt och testa? Kram

Svar: Skulle garanterat inte chefen gå med på. ;)Kram
Sofia

2012-09-05 @ 22:37:30
Postat av: Anonym

BEGÄR!!!

2012-09-05 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0