Heeeeeel helg!

Då var det helg!
Två helt lediga dagar. :)
Niiiiice!
Det är så skönt att avsluta veckan med en bra arbetsdag.
Jag har verkligen börjat få kläm på mina nya arbetsuppgifter denna veckan och jag har blivit lide grym på det!
Jag har hittat en massa knep, som förenklar allt. Synd bara att jag fick lära upp mig själv istället för att få all info från början. Blev bara inkastad i allt, lite hipp som happ.
Men men...
Nu går det iaf bra.
Och jag har så fina och stöttande arbetskamrater.
Vi har väldigt kul ihop! :)
Ett stort tack till alla som har hjälpt mig komma in i arbetet.

På måndag blir det bara 1,5 timmes jobb, sen styr jag bilen mot sjukhuset.
Mina boppar ska bli undersökta.
Jag har fibroadenomatos, så jag vet inte om knölen jag har hittat i mitt bröst är en stammis eller en objuden gäst.
Jag hoppas och tror att det inte är nåt farligt, men visst snurrar tankarna.
Jag har ju sökt vård för trötthet, jag har tappat hår, svullen i näsan/halsen, osv. Jag kan inte hjälpa att jag tänker att allt kanske har ett samband med knölen i bröstet.

Men det är inte lönt att tänka på det, så jag ska inte ägna min helg åt sånt trams.
Det ska ju kollas upp på måndag och det känns bra! :)

Nu blir det mys med mannen.
Trevlig fredag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0