Idag ska vi till Tropikariet...

Detta blev tydligen aldrig publicerat imorse...
Vi kom iaf iväg! ;)

Idag ska vi till Tropikariet...
Eller vi skulle det iaf.
Men nu sover alla.
Alla utom jag och Lilo. Kvinnorna i huset.
Jag har lackat om naglarna och halvligger i soffan och njuter av tystnaden.
Vi får se om det blir nåt äventyr eller inte. Vi är lite krassliga allihop, så det blir kanske nåt helt annat istället. Kanske mys i soffan. Kanske en cykeltur(fast det blåser nog för mycket). Kanske djurparken. Kanske en promenad.
Vad vet jag?
Jag är bara den där tråkiga mamman, som har en massa regler.
Det är mycket bättre att fråga den roliga lekpappan.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0