Snaaaart!

Snart är det heeeelg! :)

Idag har vi haft planeringsdag på jobbet.
Vi var på AF-borgen i Lund.
Det var rätt givande, men det blev en lång dag med mycket sittande.
Man är rätt mör i rövva nu.
När jobbedagen var slut och jag hämtat barnen på dagis gick vi ner till extramorfarn och hälsade på.
Barnen snodde några tomater och jag och Peter snackade lite.
Myyyys!

Imorn är det då fredag, om ni missat det.
Då ska jag jobba på som satan, så att jag kan smita iväg tidigare.
Jag ska nämligen till läkaren kl 15 och innan dess ska jag ha hämtat barnen på dagis och hinna få hit farmorn, som ska vakta dom.
Jag ska äntligen få en ordentlig utredning om varför jag har så trånga luftvägar. Allergitestet visade inget, så nu ska vi kolla om jag har astma.

Men nu ska jag mysa ner mig under täcket, med min man!

Nattinatti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0