Trött.se

Idag är jag galet trött och har sjukt ont i min kropp.
Det har varit väldigt slitigt idag!
Tunga saker att bära och mycket spring.
Men nu ligger jag i sängen och kollar lite tv, innan det är dags att sova.
Jag la barnen redan vid 18.
Dom ska upp vid 05.45 imorn, så dom behöver sova.
Men det tyckte ju inte dom:
"Men jag är inte trött, mamma."
"Nähä, men det är jag. Sov gott."

Älsklingen jobbar natt, så vi får väl se om jag ens kan somna.
Vi har ju sovit utan varandra kanske 3-5 gånger(om ens det), sen vi gifte oss, för 4 år sedan.
Det är jättekonstigt att han inte är här.
Men det går nog bra.
Jag kanske hämtar in ett av barnen, om jag känner mig ensam.

Det var egentligen meningen att jag skulle blogga om vår skogsutflykt, som vi gjorde igår, men jag orkar inte.
Jag lägger upp några kassa mobilbilder sålänge.
Jag tror att jag lägger upp dom fina kamerabilderna imorn.

Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0