Välling

Nu när barnen börjar dagis så tidigt om morgnarna har jag haft lite funderingar ang frukost.
Mina barn går upp vid ca 05.30-05.50 och frukost på dagis är kl 08.00.
Jag känner att en frukt kanske blir för lite att hålla sig på så länge.
Och ska vi käka frukost hemma får dom gå upp ÄNNU tidigare.
Men jag köpte frukostvälling och gav till alla 3.
Det var en hit! :)
Perfekt att klä dom och sätta dom i soffan, med vars en flaska.
Så hinner jag fixa mig under tiden.

Ja. Jag vet att det finns välling för barn, men jag tycker inte om att alla är smaksatta med massa frukt och yoghurt osv. Och det känns som att "vuxenvälling" mättar bättre.
Haha, vad vet jag.
Tänkte bara dela med mig av mitt tips. :)

Trevlig lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Emmelina

1 års vällingen är väl också utan yoghurt, frukt och sånt? Den ger jag till Nicole på tidiga morgnar också :)

Svar: Ja, den har Vilde med. Men jag har fått för mig att den inte mättar dom stora barnen. :P
Sofia

2012-09-15 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0