Hemma!

Igår kom jag hem.
Op:n gick bra och jag mår finfint!
 
På torsdagen, efter op:n, sov jag mest. Jag var helt slut.
Hade lite ont på uppvaket, men fick goa mediciner mot det. Fick även medicin mot mitt illamående.
Hade tydligen yrat lite om nån skäggig man, som jag tyckte skulle "passa upp mig". 
Tomten kanske? ;)
 
Jag, ca 1 timme efter op:n.
Resten av dagen sov jag mest och det var tur, för min rumskompis började kräka blod natten därefter, så jag var vaken några timmar då.
Vi snackade lite och när hon somnat kunde jag inte sova.
 
På fredagen(igår) vaknade jag halv 6 och mådde kanon, så jag tog en dusch.
Det var såååå gött!
Resten av dagen gick åt till att äta flytande föda, vilket var lite knixigt.
Nu i början måste jag ju äta typ hela tiden, vilket är lite jobbigt, för jag känner varken hunger eller mättnad.
Men jag har inte haft nåt obehag alls. Bara lite ömhet i magen och axlar.
Och såklart all gas i magen som velat ut, men inte kunnat.
Sen var det hemgång! :)
 
Morgonen efter op:n.
På kvällen hade jag och stortösen tjejkväll. <3
 
Just nu är jag uppe med barnen, medans älsklingen sover.
Känns skönt att vara omhändertagen, nu när man är nyopererad! ;)
Haha!
 
Puss på er, griseknoar!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0