Oförskämt frisk.

Jag mår så otroligt bra!
Känns inte som att jag gick igenom en operation för 4 dagar sedan.
Kan få i mig det som behövs och känner inte särskillt mkt sug efter onyttigheter.
Har inte ont och är pigg.
 
Såhär små plåster har jag på magen.
 
Helgen har varit skön.
I lördags, efter att maken fick frukost på sängen, var vi på djurparken och igår röjde vi i trädgården.
Gandalf den sure, med sin trollstav.
 
Idag jobbar McLovin, så barnen är på dagis.
Jag har tagit en långpromenad(6,4 km) med Lilo.
Min dumma, lilla tjockamolla bestämde sig för att bada i en isvak... Med träskvatten.
Hon luktar inte särskillt nice just nu.
Örk!
 
Snart duschen, sen ska jag ev. träffa min bror, innan han åker tillbaka till Kosovo.
 
Klem på er, fisenissar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0