Shave a dough!

Ja, det är ju ingen hemlis att jag är trött på Lilos päls...
Så idag köpte jag en trimmer och gick loss på den långhåriga damen.
Hon bara låg och njöt och fattade inte alls att jag gjorde henne sjukt oattraktiv.

Ni förstår, nu till sommaren, med allt strandhäng och bad, är Lilos päls en mardröm.
Den torkar ALDRIG, gömmer 1 ton sand och luktar blöt hund(vilket hon är) och jag är rädd att hon får eksem av all fukt.
Så visst, det är bara plus att pälsen ryker.
MEN... Höjdpunkten med att klippa Lilo, var nog mannens reaktion. Han grät nästan och undrade varför jag gjort hans hund så ful.
Hahaha! Så kul!

Jag visste inte att jag hade magiska talanger.
Jag förvandlade mannens ögonsten till en råtta. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller inte med. Tycker hon blev jättefin!

Svar: Så säger du nog inte, när jag visar hennes rand över ryggen, där jag "slant" med trimmern. ;)
Sofia

2013-04-29 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0