Sjukis?

Sen min op har jag haft fullt upp!
Pw varje dag, med min lilla Lilosnutt och vänner.
Erika drog ut mig i skogen, där det inte ens fanns en stig, och vi ramlade runt i hålor och snubblade på kvistar.
Helt sjukt!
Jag funderade både en och två gånger på ifall jag skulle smsa några sista ord till familjen, innan jag ramlade och fick en pinne rakt in i ett av op-såren. Ingen ambulans skulle ju hitta oss, där ute i ödemarken, så jag hade förmodligen kolat i löven.
Men vi överlevde, som tur var!

Igår var det en fullspäckad dag.
McLovin hämtade Älvan, som sovit två nätter hos min farmor, medan jag åkte till VC och tog bort agrafferna.
Såren var helt läkta och sköterskan sa att det såg ovanligt fint ut.
Jag är säker på att det har att göra med att jag varit så aktiv.

Efter VC åkte jag och Brallan till Lund.
Vi gick in på mitt jobb och lämnade papper och snackade med arbetskamrater, sen gick vi in till stan.
Där mötte vi upp Marran och tog en fika.
(Bakad potatis till mig. Gott!)
Efter fikan blev det shopping, sen gick jag och Brallan på bio, sen blev det Nova.
Fyyyyy, vad jag var trött, efter 8 timmar i Lund!

Idag blir vi alla hemma, tror jag.
Jag känner mig inte kry i halsen, så det blir nog ingen pw heller.

Puss på er, rumpenissar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0