Sett falken?

Har ni sett Johan Falk-filmerna?
Vi har precis börjat se dom och har sett upp till 5:an.
Så sjukt bra!
Nåt som stör mig dock(måste ju alltid störa mig på nåt), är att herr Falk pratar sjukt konstigt och är EXTREMT närgången mot sin kollegor.
Man tror ju att ett hångelparty ska bryta ut när som helst under filmens gång, när han använder sin sliskiga honungsröst(så som män pratar till kvinnor, när dom vill ha försoningssex) till den andra poliskillen, samtidigt som han står 5 cm från honom och tittar på hans mun.
Hade det varit min kollega hade det känts jävligt obehagligt...
Men men... Det verkar ju funka för dom.

Iaf... 
Se filmerna!
Om inte för att dom är bra, så för att Joel Kinnaman är så sjukt snygg att glutta på...
FÖR snygg, faktiskt...
Jag har fortfarande värk i ögonen efter gårdagens filmtittande.
Snyggheten liksom fräter på hornhinnan. 
Hade HAN varit MIN kollega kan jag garantera att JAG hade varit jävligt obehaglig... SMASK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0