Åh!

Jag är så trött och sliten!
Jag håller på att reglera dosen på min medicin och det ger mig en jäkla massa biverkningar.
Är trött och har en ständig huvudvärk/muskelvärk.
Allt förstärks av att jag inte får sova ordentligt.
Inatt ska iaf Älvan sova hos mamma, så att vi andra förhoppningsvis kan få sova lite.
Nu när Billeboll är frisk har ju såklart tjejerna blivit sjuka.
Feber, hosta, slemkräkande, osv.
Älvan klagade även på öronsmärtor inatt, så mamma ska ta med sig henne till VC imorn.


Haha, usch vad detta inlägget blev negativt!
Men så är det ibland! ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

lilla älvan har duschat o är prinsessa i sin nya morgonrock. Hon hämtade Peter i köket med orden du ska klia mig på ryggen. Damen har nog blivit frisk

2013-01-27 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0