Att bo i hus.

Att bo i hus kan vara dyrt.
Vi har precis lagt om taket.
Det blev en räkning på lite över 57000:-.
Igår gick varmvattenberedaren sönder.
Rätt drygt, eftersom jag hade haft en fjortisfylla kvällen innan, så min kropp var i stort behov av en dusch.
Jag fick duscha old school, med kokt vatten i karet och en liten skål att skölja håret med.
Glammigt värre! Haha!
Idag har vi skaffat en ny varmvattenberedare, men jag vet inte hur det kommer att gå att installera den.
Jag håller tummarna HÅRT, för jag har blivit lite bortskämd, med varmvatten direkt ut kranen.
Det är liksom så smidigt, vet ni!

Jaja, i värsta fall får jag väl duscha på jobbet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0