Nyårslöfte

Mitt nyårslöfte blir väl samma som förra året...
Gå ner i vikt.
Jag lyckades lite förra året, men gick bara ner 13 kg. Jag skulle ju gå ner 30 kg.
Jaja. Nya tag!

Men jag har även ett nytt löfte...
Att må bra.
Jag ska jobba med mig själv, sluta ha ångest och sänka kraven på mig själv.
Allt blir roligare om man inte tar så allvarligt på saker och ting. Allt behöver inte vara perfekt. Jag behöver inte vara perfekt.
Ibland blir det pannkaka av allt. Deal with it.
Jag måste säga att jag kommit en bra bit på vägen, eftersom jag smygstartade förra året.
Just nu har jag uppfyllt mitt löfte, och jag mår bra, nu gäller det bara att hålla fast vid det.

Vad är ditt nyårslöfte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0