Sovdags för flera timmar sen.

Här ligger jag, på 40 cm madrass, och ska sova.
Det finns två andra människor i sängen, som tar en massa plats.
Alla barnen är sjuka, så det är jobbiga nätter för dom, med hosta och feber.
Brallan kom inte alls till ro innan. Hon låg och grät och skrek i sömnen, flera gånger i timmen, så jag bar in henne i vår säng, istället för att ränna fram och tillbaka.
När hon tittade upp och såg att hon låg i vårt sovrum brände hon av världens största smile och somnade om. Sen dess har jag inte hört ett ljud från henne.
Haha, skitunge.

Jaja! Nu ska jag sova. Det skulle jag egentligen gjort för länge sen, men jag glömmer bort tiden när jag läser.
Råkade läsa i 5-6 timmar ikväll.
Jag gissar att mannen börjar tröttna på mig. ;)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0