Vad ska jag nu hitta på då?!

Nu har jag inte fler böcker att läsa. :/
Jag började att läsa Häxmästaren, och när jag kom till den 15:e och sista boken blev jag lycklig. Nu skulle jag få veta hur allt slutade!
Men icke!
Hela serien övergick i en ny serie. Legenden om ljusets rike.
Oh, my Lord, så bra böckerna är.
Ni kan ju bara tänka er hur bra dom är, när jag säger att jag har läst 22 böcker på 3 veckor.
Nu har jag dock ett problem...
Jag har bara bok 1-7 och serien innehåller 20 böcker.

Är det någon som har dom böckerna till salu/utlåning?

Jag kollar runt på tradera osv, men vill ju ha nåt att läsa NU!

Hojta till om du ser nr 8! :)


Kommentarer
Postat av: annica

men du , har du läst den första serien med? Sagan om isfolket? den är bäst av dem alla tre! Ljusets rike e inte alls så bra tyvärr!

Svar: Nä, jag har inte gjort det än. Fick Häxmästarserien av mamma och de första 7 av Ljusets rike. Ska läsa Isfolket när jag har läst klart denna serien. Tycker dom är helt suveräna!
Sofia

2013-01-28 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0