Bakis

Jag vet inte ens vad jag ska skriva...
Hur kan jag få er att förstå, att min huvudvärk gör så ont att jag vill bli inpackad i en låda och skickad till Afrika... Eller nåt.
Igår var det utekväll med Terese och det känns idag.
Speciellt eftersom jag blev väckt av att Vilde kastade en tavla i ryggen på mig.
My god, vad jag är lost!
Akvarievatten, kiss och bajs på golvet och ungarna äter godis till frukost.
Men svärmor kommer snart och styr upp allt, så jag chillar i min morgonrock, med en kopp kaffe, i väntan på räddningen.

Förresten...
Mamma var här innan och pekade på mig och bara: "Där är ju vraket!"

Jag kan bara hålla med henne.


Kommentarer
Postat av: Stina

Mmmmm kan bara instämma. Jag mår oxå fy fan... Skyller på Luckys.

2013-06-02 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0