Visste ni?...

 
 
... Att jag är en paranoid näspetare?
 
Jag har ju lite städnoja, som dom flesta av er vet. Men det gäller inte bara huset.
Det gäller näsan oxå, ja alla kroppsöppningar för den delen, men nu koncentrerar vi oss på näsan.
Den måste vara ren och fin och inte ett enda flygfä får bosätta sig i den.
Hur vet jag då att den är obebodd?
Jag kontrollerar mina två näslokaler konstant och vräker eventuella hyresgäster.
Nu är det såhär, att jag inte bara känner efter lite nätt med ett pekfinger.
NEJ! När jag är på jakt efter illegala gäster använder jag mina Gestapo-lillfingrar.
Då når jag nästan ända upp i hjärnan och får ut även dom allra minsta.
Men...
Nu kommer vi till det där med att jag är paranoid.
Varje gång jag kör bil kör Gestapo en lokalkontroll.
Och varje gång jag får möte av en annan bil, så slutar jag mitt näspetande.
Varför? Det är ju min bil och min näsa och jag petar väl i den hur mycket jag vill?
Jo, jag har kommit på, att folk i mötande bilar är så sjukt intresserad av vad jag gör i min bil, att dom kollar upp mitt registreringsnummer, får tag på min adress och skickar ett anonymt brev, där det står nåt i stil med; Jag såg dig på väg 113, med fingrarna i näsan, ditt jävla äckel. Du är en skam för samhället!
Det skulle ju vara hemskt!
Så därför försöker jag att dölja mitt näspetande även i bilen.
(Jag hoppas att jag döljer det bättre än killen i klassen, som petade i näsan på alla lektioner, rullade kråkorna mellan fingrarna och sköt iväg dom åt diverse håll.
Isch!!!!)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0