Hemmalag.

Eftersom det var soligt och fint idag åkte vi INTE till havet. Dit åker vi bara när det är sämre väder. ;)
Vi blev hemma idag och plaskade med vatten, sågade ner buskar och fixade lite.
Jag sågade även mig själv i benet, men det var inte så farligt. Fattar inte vad människorna i "Saw" gnäller om.

Grannarna hade visning av sitt hus och eftersom vi inte vill ha nya grannar tog jag på mig så lite som möjligt och dallrade runt i trädgården.
Jag hade ett par för stora hipsters, som var snurrade i sömmarna och indragna i röven. Och till det hade jag... Inget mer.
Optimal skrämma-grannar-och-samtidigt-få-snygg-bränna-outfit.

Bra dag!



Kommentarer
Postat av: Terese

Ingen bild på outfiten? Vilket hus e d som e till salu, där vi vänder? :-D

Svar: Helst inte. ;)
Nä, det röda bredvid oss, längst ner vid vägen.
Sofia

2013-05-12 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0