Pågaröv!

Lille, lille Billeman...
Det kvittar hur osynlig du försöker göra dig, genom att hålla snutten framför ögonen, blunda när du springer förbi mig, eller åla dig fram (väldigt odiskret) på golvet. JAG SER DIG ÄNDÅ!
Bara sov!

Lille älsklingspåg, du är verkligen en liten energisugare. :)
Envis som få och bryr dig inte ett dugg om vad andra säger till dig. Du gör på ditt vis och det med stil.
Du är kreativ.
Kastar kattbajs i toaletten och fiskar upp kisspapper från toan som du kastar på golvet i hallen(och folk som ev står där). Du tvättar golvet med akvarievattnet och plockar isär allt du kommer över.
Du är en Vilde ut i fingerspetsarna.
När du ätit färdigt åker tallriken i väggen och du avslutar med en stor rap och ett smile. Skäller vi på dig skrattar du bara.

Pågaröv. Du är det jobbigaste barnet jag stött på, men du får hela mitt hjärta att le. Du är så fantastisk och så jäkla cool! Min Vildeman, min lille grottmänniska. Du är den finaste pågen i världen.

Men du... Sov nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0