De dödas natt.

Igår var den här...
Natten då alla döda har party bland oss vanliga dödliga.
Och spök-believern, Sofia, skulle jobba sin första natt solo. Efter en ynka liten natt med bredvidgång. 
Det var ju bara att be till alla världens gudar och bita i det sjukt sura äpplet.
Jag stålsatte mig på alla sätt och vis.
Bad att spökena inte skulle pocka på min uppmärksamhet, bar min lilla änglabergskristall runt halsen, såg till att jag visste vem jag kunde ringa om jag blev rädd, osv.
Jag satte upp ett mål; Jag ska INTE skita ner mig, innan mitt pass är slut!
(Låter som att jag är klippt och skuren för att jobba natt, va?) 

Jaja, natten kom och natten gick.
Det som hände var att en radio sattes igång i det låsta köket(dock trevlig musik, så jag lät den vara på), en äggklocka ringde nånstans, jag ringde Sandra några gånger och sen fick jag mens. 
Men jag sket iaf inte på mig, så jag är ändå stolt. :)

Snart är det dags för andra natten.
Game on! 



Kommentarer
Postat av: mamma

Detta kommer du fixa. Kan hämta tjejerna på tisdag om du vill ta igen dig på onsdag.

2013-11-03 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0