Det bästa

Den bästa stunden på dygnet, för både mig och barnen, är läggdags.
När det är läggdags kryper vi allihop(även McLovin) ner i den stora sängen och läser en bok.
Just nu läser vi våra gamla Suneböcker.
Sjukt roliga är dom! 
Det blir många skratt innan barnen somnar.  
Jag och McLovin skrattar nog mest. ;)

Jag älskar att alltid kunna vara med vid nattningarna.
Det är ett av skälen till att jag inte vill jobba kväll, vilket man ofta gör inom vården. 
Tiderna jag har nu är perfekta.
22-06.
Barnen sover när jag kör och dom sover(för det mesta) på morgonen, när jag kommer hem.

Det är så mysigt att alla får somna i samma säng.
Visst, det blir ett jäkla konkande när 3 sovande barn ska tillbaka till sina egna  sängar, men det överlåter jag åt McLovin. 
Det är hans problem. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0