Kvalitetstid.

Idag har jag och Emelie haft lite kvalitetstid.
Det blev kaffe, snack, Erikshjälpen och fika.
Barnen och McLovin fick oxå följa med.
Billeboll förvandlades dock till ett monster, efter att han intagit päronmousse, så McLovin ville sälja honom.
Jag tyckte att vi kunde byta in honom på Bojjan mot en god tårta. 
Typ; "Hej! Tar ni rikspuckon här?"
(Istället för rikskuponger.)
Men vi behöll honom idag oxå...

Annars gick allt smidigt!
Barnen åt fint och jag satt, som vanligt, mellan McLovin och Emelie, så att dom inte skulle kivas. ;)


Imorn går jag på 3 nätter igen, så jag håller lite helg nu istället. 
Vilket innebär... Inte så mycket egentligen. 
Haha!

Trevlig helg på er! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0