Som en urgröpt gammal äcklig melon...

Jag är så snuskigt utmattad, att jag knappt vet var jag ska göra av mig själv!
Gick upp kl 7 idag och var tvungen att gå och lägga mig kl 9 igen. Sen var det läggdags en gång till kl 13.
Nu har jag varit vaken i 5 timmar och känner att sängen skriker efter mig.
Vi ska se film i sängen, maken och jag...
Jag är glad om jag hinner ta mig in i sovrummet innan jag somnar.

Ni fattar inte hur less jag är på detta!
Det enda jag gör om dagarna är att antingen somna, eller försöka hålla mig vaken.
Jag är ju en total livsfara i trafiken. 
Körde i en rondell idag och fick känslan av att jag körde i motsatt riktning, för jag kom inte ihåg hur man skulle köra i en rondell.
Sjukt läskigt!
Tjatade iaf till mig en ny läkartid idag och har nu fått börja äta levaxin, som ska kicka igång min sköldkörtel.
Lite fler prover blev oxå beställda, som ska tas nästa vecka.
Åh! Vill bara ha ett slut på detta!

Jaja...
Nu ska jag "kolla film".
Det som betydde sex man var tonåring och som betyder sova när man har barn...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0