Svan till mellis

Billeboll var övertygad om att det skulle bli godis till mellanmål.
Varför vet jag inte, för här är det bara godis på lördagar.
Iaf...
Han skrek, grät, slängde sig på golvet och var allmänt hysterisk.
Jag erbjöd honom ett äpple.
Han hade nog aldrig hört nåt dummare.
Han blev ännu argare och skrek ännu högre.
Brallan däremot ville gärna ha ett äpple.
Och eftersom hon var så exalterad över ett äpple ville jag göra det speciellt.
Det blev en svan.
Billeboll slutade skrika en stund och helt plötsligt verkade ett äpple coolare än godis.
(Älvan ville ha sitt á naturell. Bara en parentes, så ingen tror att jag sket i henne liksom.)


1-0 till mamma!
Bring it on, babies! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0