Tetris

Min sista natt nu, sen går jag på 2 nätters ledighet! ;)
Dom sista mornarna har jag kommit hem, helt slut i rutan, och fått börja min morgon(vilket blir min natt) med att lägga Tetris.
Härom morgonen var sängen full av människor!
En stor man och 2 små barn, som tar mer plats än vad den store mannen gör.
Jag smög in och försökte pussla ihop alla diverse kroppsdelar, så att jag kunde få några cm madrass att sova på...
"... Men om jag tar Billebolls arm och lägger i McLovins nacke och flyttar Brallans huvud till Billes armhåla, samtidigt som Brallans ben kan ligga på McLovins mage..."
Nu låter det som att jag styckat barnen, men så är det givetvis inte.
Dom sprider ut sig väldigt mycket trots att alla ben och huvuden är där dom ska vara.
Jaja... Jag har beställt en barnfri säng idag, så vi får hoppas att jag bara kan hoppa i säng och sova direkt...

Men jag vet att det kommer att ligga minst 1 liten skrutt i sängen. 
Hur mycket jag än försöker beställa Bille "vid sidan om", kommer han ändå alltid spridd ÖVERALLT.

Jaja, idag pallar jag inte pussla.
Idag knuffas jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0