It's been a while...

Vaknade i morse och såg att jag fått en kommentar här, om att mina inlägg saknades! :)
Ärligt talat, har jag haft röven full av allt möjligt annat. Det har hänt så mycket i mitt liv just nu, att bloggandet har fått flyttats åt sidan. 
Men nu har lusten kommit tillbaka lite, så jag ska försöka skärpa mig.

Ni kan få en liten detta-har-hänt-sen-sist, till att börja med. ;)

- Jag har fått nytt jobb, som jag börjar på i november.

- Jag har blivit hönsmamma på riktigt. 8 hönor, 1 tupp och 6 kycklingar har flyttat hem till oss.

- Jag håller på att utbilda mig i healing.

- Jag försöker övertala McLovin att några får och en anka skulle passa bra på vår tomt. Väääääldigt tidskrävande!

- Jag och Brallan har fyllt år och har blivit stora tjejer nu.

- Billeboll är som en jättestor studsboll. Slår sönder fönsterrutor, "tappar" glas(och annat som lätt går sönder) in i väggen och "råkar" dra sina systrar i håret 25 000 ggr om dagen.

-Alva hoppade i soffan, ramlade och fick en hjärnskakning.

Ja, det var väl det mest väsentliga. 

Lite bilder bjuder jag oxå på. :)



















Kommentarer
Postat av: mamma

det var det lilla du bjöd på. har ju hänt så myyyyycket mer. Vi är nog många som saknat denna sida

2013-10-09 @ 19:15:06
Postat av: Therese

Härligt att se dig tillbaka! Alltid lika roligt och intressant att läsa din blogg!! Beundrar din energi! Att du hinner med så mycket! Du har alltid varit en härlig prick! Sköt om dig! Kram

Svar: Tack detsamma! :) Kram
Sofia

2013-10-13 @ 06:03:05
Postat av: Therese

Förresten! Vad är det för nytt jobb?!

Svar: Det är en nattjänst på ett boende i Höör. :)
Sofia

2013-10-13 @ 06:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0