Nattajubb

Då var jag här igen!
Jag har gått bredvid på det nya jobbet en dag och en kväll(för att lära känna brukarna, jag kommer ju bara att jobba natt).
Inatt ska jag gå bredvid och lära mig vad jag ska göra på natten, sen är det dags att flyga solo.
Scaaaaaaarry! ;)

Igår var jag på möte om min lille Vildeman på dagis.
Både vi hemma och dagis har märkt att han visar autistiska drag, så vi kom överens om att försöka få en utredning. 
Så imorn ska han besiktas på BVC, sen får vi se. 
Det kanske inte alls ligger en diagnos bakom, men om det gör det är jag bara glad att han får rätt hjälp i tid, min lille Billebollen Tokstollen. :)

Nä, nu ska jag bädda sängar, sen måste jag ha koffein.

Ha en bra dag, sötnötter! 
Kärlek till er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0