Sleden

Här siddor jao å siddor!
Med en liten gnagarkvinna på axeln, som väntar på att bita av min halspulsåder...
Man vet ju aldrig med kvinnor.


Började dagen med att betala räkningar och bara det gör ju att man vill gå ut i skogen och hänga sig.
Men jag vet inte var regnkläderna är, så jag blir nog i soffan och kollar på tv istället.
Blir nog bäst så.

Igår karvade vi ut en läskig pumpa, jag, barnen och hönsen.
Barnen var arbetsledare, jag var den hårt arbetande myran och hönsen agerade soptunnor.
Det kallar jag teamwork!
Och vilket underbart pumpamonster det blev!


Idag blir det nog bara att ta det lugnt, vilket brukar betyda att vi gör allt annat än det.

Vi får se! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0