Söndag är en vilodag?

Igår var jag bakis, så det sprutade ur öronen på mig.
Mia och jag gjorde nämligen Höör osäkert i fredags.
Och vin gjorde mig full av huvudvärk dagen efter.
Men jag hade varit smart nog att  beställa biobiljetter och erbjudit mig att vara barnvakt, så jag kunde ju vara bakis i lugn och ro... Eller? 
Haha! Kaos!
Hässleholm blev staden.
Flygplan blev filmen.
Jag försökte smygsova i biosalongen, men då var genast snooze-polisen där och petade på mig, med förklaringen; Har vi betalt för att se en film ska du inte sitta och sova!
Men att vår ena dotter och hennes kusin slumrade gjorde tydligen inget.
Åh, barn fattar inte hur bra dom har det!
Hur som helst... Idag är det söndag och jag tyckte att vi kunde ha en liten trädgårdsdag. Röja lite i trädgården, städa uterummet, osv. Men McLovin påminde mig att vi har 2 kalas att gå på.
Tur att nån har huvudet med sig!

Nu ska jag försöka få liv i mig själv, för Älvan tyckte tydligen att det var dags att vakna nu.
Therese skrev förresten en kommentar om att jag var full av energi.
Jag kan avslöja att den energin är allt annat än naturlig. Den kommer in i min kropp via energidryck och kaffe. ;)

Pussinuss.







Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahaha då får man kanske följa ditt spår gällande kaffe o energidrycker ;) kram

2013-10-13 @ 14:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0