Sticka

Idag kom min Erica på besök och vi började vår dejt med frukost i köket.
Vi blev ganska snart rastlösa och bestämde oss för att shoppa lite.
Efter lite pengaströ, i diverse härliga inredningsbutiker, hamnade vi tillslut i garnbutiken i Maglasäte.
Där köpte jag underbara ullgarner och stickor, för att se om mina stick-kunskaper ännu satt i.
Hon som äger butiken är jättegullig och hon hjälpte mig att komma igång. Lärde mig lite som jag hade glömt.

Så ikväll har jag stickat mössor till tjejerna. :)
Dom har varit såååååå tjatiga hela dagen och tycker det är skithäftigt att mamma kan sticka till dom.
Billeboll ska oxå få en mössa, men jag tänker avancera hans litegrann, så jag får öva lite först. 

Här är iaf tösernas hjärnvärmare! 

Jag tror dom blir supernöjda.
Sen kan jag få sticka i lugn och ro, utan tjat. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0