TGIF

Fredag idag, gott folk!
Jag är ledig och har pillat lite med hönshuset. Flyttat kycklingburen in i det stora utrymmet och städat bort bajs och dylikt.
Vet ni förresten att jag, i 3 dagar i rad, har avmaskat 8 hönor och 1 tupp?!
The old fashion way, med ett stadigt grepp om dom goa vingarna, spruta in i näbben och en massa flaxande. 
Jag är inte poppis i hönshuset för tillfället!
Inte ens det nya värphuset gottgjorde tvångsmatningen.
Jaja, jag har lite ost i kylen, som jag ska försöka muta dom med. 

Men om vi går över till något viktigare nu... Mig.
Jag fick hem mina nya nördbrillor igår, så idag känner jag min RIKTIGT smart! 
Och ganska snygg. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0