Ny tatuering

Idag satt jag i flera timmar och plågades av nålar i huden.
I åratal har jag varit trött på min tråååååkigt meningslösa tatuering på armen. Så idag gjordes den om till en meningsfull tatuering, med 2 lotusblommor som symboliserar mig och maken. 

Det blev en liten present till mig själv, eftersom mig själv fick antagningsbesked till högskolan igår. 
Till hösten börjar jag mina studier till grundskollärare med inriktning i fritidshem!

Whohoo! :)

Vad som är mindre Whohoo är att jag måste köpa 13 böcker. TRETTON!
Tror dom att man skiter pengar eller?
Sen ska jag ha 13 nya till nästa termin...
Tomten, du vet vad som gäller på julafton..?

Här kommer iaf bilder på presenten. 



Lite kassa bilder, men ni fattar på ett ungefär hur det ser ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0