Yngsö hundbad

I helgen var vi på Yngsjö hundbad.
Både hundar och människor var supernöjda!
Vattnet var varmt, vågorna härliga och folket bredvid var nakna...
Vi låg nämligen på gränsen till naturiststranden.
Konstigt nog är det liksom alltid en lucka mellan "hund-naken-gränsen", så den tog vi.
Jag gillar nakenstranden och hade själv gärna åkt dit och näckat, men maken min är lite mer pryd in public än vad jag är.
En händelse som dock var lite obehaglig var när en gubbe i birthday suit satte sig på huk och skulle gosa med Allan.
Allan "bitaren" Vernersson har nålvassa valptänder, som han gärna vässar mot människohud.
När han började snusa gubben i pungen var jag rädd att hela wienerkorven skulle ryka.
Hur förklarar man det för ett försäkringsbolag?
"Jo, det är ju såhär, att Allan gillar att bita i saker som dinglar och mannen här viftade med snoppen mitt framför ögonen på honom.
Huh!
 
Hur som helst klarade sig Lundaknaken utan skador och Allan grävde en grop som han sov i resten av strandvistelsen.
 
Här kommer billder!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Så härliga bilder :) är den lille en leonberger?

Svar: Leonberger/Berner sennen. :)
Sofia

2014-08-06 @ 22:13:40
URL: http://ninnzan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0