Fan då...

Igår var jag på utbildning, sen åkte jag och barnen till min syster.
Min lilla systerdotter/guddotter fyllde 2 år. :)
Grattis lilla Anna!


Idag skulle jag och Billeboll egentligen iväg på äventyr, men det blev inte så.
Så jäkla frustrerande!
Vi hade fått tid till bup för att starta utredningen, men behandlaren hade blivit sjuk så dom fick ställa in.
Ny tid blir om 3 veckor!
Det kanske låter löjligt att bli upprörd över det, men vi vill ju veta hur vi ska hjälpa Billeboll. Både vi och dagis vill veta hur mkt han förstår/klarar av så att vi inte ställer för höga krav på honom. Just nu är vi i nån gråzon, där vi inte riktigt vet vad vi ska fokusera på, just för att vi inte vill kräva för mkt av honom. Samtidigt vill vi inte kräva för lite av honom heller. Han måste ju utvecklas och klara saker själv och lära sig hantera situationer.
Det är svårt... En utredning hade underlättat vårt sätt att hantera Vildeman.
Kräva är förresten ett ord jag inte gillar, men jag uttrycker det så iaf.

Jaja, skit samma. Inte så mkt att göra nåt åt. Vi får väl leva i ovetskap ett tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0