Uppgiven

Jag är så slut!
Jag är så slut i huvudet att jag knappt orkar med att duscha.
Det är så mycket just nu...
Billeboll är helt sjövild och kastar allt från mat till saker omkring sig och Älvan går oftast upp innan kl 5 på morgonen och börjar hitta på bus. (Idag hade hon hällt ut en påse hö i vardagsrummet.)
Då vaknar alla andra oxå och sen är skrikandet och bråkandet igång.
Den får inte ha den saken, den biter den, den slår den i huvudet och den bajsar i soffan.
Det enda jag gör är att laga saker som går sönder, säger till barnen att sluta bråka, städar upp efter alla hyss och försöker tillaga mat som alla tycker om(vilket tydligen är en total omöjlighet). Däremellan tappar jag tålamodet sjutusen gånger och skriker(vilket är det sista jag vill göra).

Om man spenderar en timme i vårt hus skulle man kunna tro att barnen vuxit upp på nåt jäkla laglöst piratskepp!

Vår barnfria semester är verkligen välkommen!
På torsdag åker vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0