Det blev visst rörigt

Hönsen har laddat upp ett rejält lager ägg till oss nu. :)


Åh, som jag älskar mina hönisar... 
Och stortuppen såklart!
Han är en fin tupp, som tar väl hand om sina damer och är snäll mot oss tvåbenta.
Men småtupparna fäster jag mig inte vid. Dom håller jag på avstånd, så att jag ska klara av att tillaga dom.
Vi har fått minst två tuppar ur kycklinggruppen, så dom ska eventuellt ätas upp i vår.
Om dom börjar slåss och ha sig, annars får dom gå kvar och vakta tanterna. 

Det är så kul med höns! :)

Jag har förresten köpt gymkort, på tal om nåt som inte alls hade med det att göra.
På björkviksbadet/actic hittar ni mig flåsandes.
Jag kände att det var dags att ta itu med träningen.
Inte för att det varit nyår, utan för att jag numer ser ut som en flygekorre.
Efter viktminskningen råkade jag nämligen bli lite sladdrig.
Om vi säger såhär;
Om jag skulle hoppa fallskärm och fallskärmen inte vecklades ut, hade det inte varit någon större fara för mig...
Visst, det är ju en bra grej, att ha skydd ifall man ramlar från höga höjder, men eftersom jag är höjdrädd känner inte jag att jag har någon nytta av det.
Så sladdret får snällt tajta till sig!

Idag simmade jag.
Jag tycker det är skitläskigt att möta gamla gubbar med goggles i motionsbanan!
Jag tänker, att varje gång dom tar ner huvudet under vattnet, försöker dom spana in min vagina.
Och jag blir supernervös och undar om nåt sitter på sniskan och blottar en blygdläpp eller nåt...
Och vaaaaarje gång hör jag den där sjuka låten från Idol, "Fittan sticker fram, fittan sticker fraaaaam..."

Jaja... Sålänge dom inte har undervattenskamera så.

Men skit i det nu.
Om nån vill hänga på så hojta till!
Jag tar även emot beställningar på promenader och joggingturer.

Tack för mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0