Jaha...

Här var det inte så livat...
Har haft en tid med mycket omkring mig och andra prioriteringar.
Jag har tex sagt upp mig från det nya jobbet och ska gå tillbaka till min dagtjänst. 
Det blir bäst för alla...
Billeboll behöver ekorrhjulet, mån-tors på dagis. 
Jag behöver min sömn, vilket jag inte får när jag jobbar natt.
McLovin behöver mer timmar på jobbet, eftersom han inte kan jobba dom dagarna jag jobbar natt. 
Tjejerna behöver vara på dagis mer regelbundet.

Lite annat som har upptagit mina tankar är Vildeman. Vi väntar på tid för utredning. Det känns bra, men man vill ju helst vara färdig med den redan nu, helst igår.
Jag har även pratat med rektorn om hans flytt upp till storbarnsavdelningen, som vi ska vänta med till hösten och vi har pratat om ev resurspedagog, som ska stötta honom.
Det känns så otroligt bra att vi har förskolans stöd i Vildes extrabehov. Speciellt eftersom så många andra utanför får oss att känna oss löjliga över att ens utreda honom. 
Det värmer i hjärtat att pedagogerna på vår förskola är så engagerade i barnen. 
Dom stöttar både barnen och oss föräldrar. 
Kubeliden är bäst! :)

Nåt annat som upptar min fritid är gitarren.
Jag fick en gitarr av mina hjärtan i julklapp och det är sjukt kul att plinka på strängarna. 


Annars händer inte så mycket just nu, förutom att jag och McLovin ska åka på skidsemester snart(det fick han i julklapp av mig) och det ska bli nice!

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0