Slut i rutan!

Jisses, vad jag är slut i kroppen.
Har jobbat två nätter och blev väckt vid 15 idag.
Jag drack mina kaffekoppar, åt en fjantig morot till frukost och sen stack jag ner till gymmet.
Efter träningen kom McLovin ner och lämnade av tjejerna och jag och töserna fortsatte in i badhuset, för lite simträning.
Helt plötsligt var klockan mycket och vi åkte hem för att äta kvällsmat.
Efter det slocknade barnen direkt och jag satte igång med städningen...
Åh!
Nu ligger jag i soffan och ska ta det lugnt 1 timme, innan det är dags att jobba sista natten.

Imorn håller jag helg och jag har redan helgen planerad.
Detta ska jag sysselsätta mig med! :)





Trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0