Nu är han här.

Herr Allan Yrväder har kommit till byn.
Han är helt sjövild och envis och jag som inte vill ha hundar i sängen fick ändå sova med en liten lurventott mellan mina lakan inatt.
Han är makalöst dryg. 
Det tycker både Lilo och jag. 
Resten av familjen är dock överlyckliga. :)

Jag är inte så förtjust i att ha valp. 
Det är en jäkla massa jobb med att få ordning på dom(som jag hoppas att alla hundägare försöker få). 
Visst, skitsöta är dom, men ack så jobbiga.
Missförstå mig inte, jag ville oxå skaffa mig en Allan, men inte för att ha en valp.
Jag ser fram emot när valptiden är över och vi har en väluppfostrad, rumsren kompis. 
Jag vill gärna ha mina hundar från början, så att jag kan uppfostra dom själv. Jag är liksom väldigt noga med att ha en pålitlig hund, som kan gå lös överallt. 

Jaja, skit i det...
Nu är iaf björnen hemma och han är redan väldigt uppmärksam och lyssnar bra. 
Det bådar gott.

Jag gillar honom. :) 







Lille lurvkorv. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0