Tisdag

Idag blev det en runda med barnen i trädgården efter jobbet, för att plocka svamp.
Härligt att ha lite guld på tomten. ;)

När jag sen lagade mat städade tjejerna, medans Vilde stökade ner.
Nej, det är inte alls så att jag försöker lära mina mini-kvinnor att behaga män med städning.
Det råkar bara vara så att tjejerna gillar att städa...
Och jag gillar att sätta dom i arbete, så det blir ju en bra balans.
Och tro inte att lillkillen kommer undan obekvämligheter. Han har fullt sjå med att hålla styr på snoppen i kallingarna, för han har nämligen lagt blöjan nu. 
Så han har rätt mkt jobb han med. 
Han donar med fuktiga kalsonger i tvättmaskinen och torkar golv. 

Dom börjar bli stora nu...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0