Senaste veckan.

Idag vabar jag med Billebollen, som är febrig och hostig.
Tur i oturen, för i fredags ramlade en fyllning ut ur min tand, så jag har lyckats få en akuttid till tandtorteraren idag.
Har även passat på att lämna nya prover, för att se om järnet vill stana kvar i min kropp.
 
Lite uppdateringar om senaste tiden då...
Campingen var intressant. 
Jag gillar ju egentligen inte att sova fuktigt och hårt, men vad gör man inte för familjen..?
Min make fick dela tält och sovsäck med hunden, medan jag tog nattvakten i andra tältet med barnen.
Mitt i natten vaknade Älvan och hade ont i magen.
Hon somnade om och vaknade igen några gånger och vrålade och väckte Vildemannen.
När jag äntligen kommit till ro igen blev jag väckt av Älvan IGEN, som behövde gå på toa.
"Kissa på gräsmattan", sa jag yrvaket.
Så hon trippade ut på gräset och sket ner hela campingen.
Hahaha! Fy fasen vad vi skrattade båda två!
 
Dagen efter åkte vi till Klacken och letade efter fossiler, innan vi körde hem.
 
 
Midsommar firade vi i min pappas stuga i Önneköp.
Svärmor var med en stund och vi andra sov över.
Dagen efter firade jag och maken min 6 år som gifta. 
Vi fikade med min farmor, åkte båt och barnen red/mös med hästarna.
Min faster, som jag inte träffat på flera år, kom oxå dit. :)
 
 
Skön och lugn midsommar! :)
 
Hoppas ni hade det bra, ni med.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0