Älvan 4 år!

Igår blev Älvan 4 år...
Helt galet! 
Jag hinner inte med...
Jaja, så säger alla föräldrar. Men det är så.

Älvan blev iaf 4 år igår och började dagen med att få en fin födelsedagsklänning, som hon önskat sig
Sen struttade hon, stolt som en tupp, iväg till dagis.
Meningen var att barnen skulle vara där hela dagen, sen komma hem och äta kvällsmat och lite födelsedagsfika, men jag fick hämta dom redan kl 13.
Billeboll hade nämligen blivit dålig i magen på dagis.
Så det blev ändrade planer.
Istället bjöd vi in grannarna på cheesecake, sen lekte barnen några timmar, innan det var dags för kvällsmat och soffhäng.

Jag tror att hon var väldigt nöjd med sin dag. :) 
Jag var det iaf. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0